Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Τα χείλη της καρδιάς...





Ταξίδεψα…
πέρασα …
από ερήμους
και αμμοθύελλες,
σε ήλιου καταιγίδες.

Σεργιάνισα
με σένα στην καρδιά
στης δίψας τις παγίδες.

Μη με ρωτάς
για τα καρφιά
και τους σταυρούς,
χώρο δεν έχει ο νους.

Μη με ρωτάς.
θα με πονάς.
Δώσε μου
τα χείλη της καρδιάς
την δίψα μου να σβήσω.

Χάρισε μου...
τα ουράνια μάτια σου,
εκεί να φυλακίσω,
το φως όλου του κόσμου
φωλιά και όνειρα να κτίσω.

Μάγεψε με…
η καρδιά,
για σε χτυπάει.
Αγάπησε με!
Ο χρόνος
με σένα σταματάει . . . .

Θέλω...
πάρε με..
Στον χάρτη
της αγάπης σου
να ζω…
να κατοικήσω…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


About Me

Η Φωτό Μου
Ανεμοσκορπίσματα
Nikaia, peiraias, Greece
Στην μέση ενός μικρού σπιτιού που 'χω νοικιάσει το γέλιο ενός μωρού παιδιού με έχει αγκαλιάσει. Τα ζήτησα όλα απ' τη ζωή μου, τα πλήρωσα με τη ψυχή μου να έχει ένα τόπο η καρδια πριν να γεράσει...
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες